субота, 28. новембар 2015.





        ЈЕДНО ЗАНИМЉИВО ПУТОВАЊЕ 
                               (састав)
     Једне хладне зимске ноћи заспала сам размишљајући како ће свет изгледати у будућности.

      Сањала сам како постоји машина за одлајак у будућност.
Неки чудни научник ме је питао да ли може да испроба на мени.Тако ју је испробао на мени а ја сам се одјесном створила у скроз другом свету.Тамо су аутомобили летели,а у кућама су домаћини дили роботи који изгледају као људи.Куће су биле велике и све су биле тамноплаве боје.У једној продавници су се продавала само млека,у другој само вода, у трећој само смоки, и у свакој наредној продавници се продавао само по један производ.Одједном ми је зазвонио телефон,извадила сам га из џепа и јавила сам се.Звао је научник да каже да се машина за одлазак у будућност покварила и да не могу да се вратим док је не поправи.Уплашила сам се,али је одједном нешто затрубило и сви грађани су отишли на трг,дотрчали су коњи који су довезли принцезу ,,света будућности''.Принцеза је изашла из своје кочије и рекла да су се појавила нека чудна бића мислећи да су то ванземаљци.Кад одједном трг попуне ванземаљци.Тада сам била сигурна ја је успостављен контакт са ванземаљцима.Испустили су неки зелени гас и успавали грађане и мене.Док смо спавали ванземаљци су мене и још 4 грађана одвели на испитивање на њихову планету.Пробудила сам се и видела моју маму како говори,,Вањице пробудисе требаш ићи у школу''
     Била сам тужна али и срећна што је све то било само сан,ипак је ова стварност лепша.   


Нема коментара:

Постави коментар